torsdag 12 juli 2012

Måste ses !! :)

Titta på denna video, en riktigt grym fotbollsspelare på 15 år :)  Titta gärna in på hans youtube-sida/kanal och prenumerera för mer riktigt grymma videos HÄR!  :) 










Idag har man varit i stan på körskolan och varit inne på telia, skulle lämna in min mobil på service. Men iställer fick jag en helt ny :D Riktigt glad :D
Har även hittat en lägenhet som jag ska kolla på på söndag i mönsterås :) ska ju plugga i kalmar så det får bli att pendla mellan mönsterås och kalmar ist för kristdala och kalmar ! Hade aldrig orkat att gå upp vid typ 4 halv 5 och sen ta 5.55 bussen in till stan och byta där, sedan direkt vidare ner till kalmar ! Så ska bli riktigt skönt att flytta och slippa föräldrarna ! Dock bor min plastpappas bror typ bara några hundra meter därifrån där lägenheten ligger, så dem kmr att hålla koll på mig. Mamma och dem litar tydligen nt på mig .... :s kan på ett sött förstå dem !

Men godnatt! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar