fredag 13 juli 2012

har fått lust till att börja blogga igen.. ! :)

Idag har man bara varit hemma och tagit det lugnt :) Imorgon blir det att åka till mormor och morfar i väjxö, min gammelmoster (mormors syster) och hennes man har kommit ner hit enda ifrån borlänge(dalarna) för att fira min gammelmorfar som fyller 83/84år(osäker där) :) Alla mina mostrar och morbröder och alla mina små älskade kusiner kommer och även min gammelmorbror och hans tjej/fästmö kmr ! :D Så det bli fullt hus imorgon, 29 pers blir vi iaf :)

Och på söndag blir det att titta på lägenheten i mönsterås ! Äntligen!! Längtar så sjukt mkt till jag flyttar ! :D:D  Börjar jobba på måndag, känns väl sådär, men ska bli kul att sitta och lyssna på alla gamlingars historier om dem själva ! ;) Pengar får jag ju iaf ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar