söndag 29 maj 2011

Nu "orkar" jag blogga igen... :)

ja, nu bloggar jag igen efter 1 veckas sängliggande. Har inte gjort ett skit här hemma, har inte varit i skolan! hHar bara legat i soffan sa ut och dag in! Har dessutom inte ätit en ordentligen middag på hela veckan, har faan inte velat äta för att det gjorde jävligt ont när jag svalde. Kunde faan knappt dricka :s men i onsdags fick jag medicin dom nu börjat verka så nu har jag inte ont alls! :D har ingen feber längre heller! Nu är det bara näsan som krabbar... :s Men ska bli såå J**** skönt att komma till skolan igen, så slipper jag sitta hemma och glo! men ska ändå ta min medicin som smakar bajs! :S Igår var vi först och tittade vad som hände på tolvskillingsmarknaden och sedan åkte vi vidare till bluesfestivalen i mönsterås, Hanna jag, Nicklas och Mamma! :) Idag har vi varit ute i sommarstugan och fixat lite:)
Men nu lbir det tv och sedan Big brother! :D

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar