onsdag 4 maj 2011

9 Dagar Kvar! :D

Faan, Shit vad fort tiden går! =O

Nu är det BARA 9 dagar kvar, sen drar till Sthlm på komfaläger!! :D Ska bli sä jävla kul, komma hemifrån ett tag, Släppa allt och bara dra! ;) Tycker lite synd om vickan osm blir dissad av elin och mig Fredag 13:e Maj! :o :s 

Btw, Igår fick jag tillbaka mig dator och min mobil! Nu är jag trygg igen! ;)
Typ halva påsklovet satt jag och gjorde ingenting, hade ingen kontakt med omvärlden alls... men aja, jag har mig själv att skylla! :/ Innan dess så var helgen och påsklovet rätt bra! Varit med lite kompisar och så! :)
Blev att fira valborg i nybro, i Plåtcabben på Cruisingen där i nybro! :)

Idag åt jag pizza istället för den äckliga skolmaten med Bästa Elin sejnehed! :) <3

Oh, Förresten! Vår lilla ragge är död! Jojjo och jag hittade honom igår död i buren, som en klump helt stel !
 Så nu har vi bara lilla Ronnie kvar! :(

Ragge, som nu är död! :(



Lilla Ronnie som nu är ensam... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar