lördag 25 augusti 2012

Hela veckan !

Hela denna vecka har varit jätte rolig, började ju skolan i måndags, fick MacBook:en i torsdags och hela veckan har varit en "lära känna-varandra"-vecka. Men på måndag börjar allvaret ! :)

Igår var jag ju som sagt hemma i lägenheten efter skolan, gjorde mig i ordning och fixade lite, sen åkte jag hem till o-hamn och träffade allra finaste <3 , hade jättekul igår kväll! Men blev ju dock nt så länge :/ Får hoppas att vi ngn gång får en hel dag/kväll för oss själva ! <3 Det går tyvärr  nt just nu efter mkt om och men ! :/  

Imorgon kväll ska jag tillbaka hem till min lgh och mysa för på måndag börja ju som sagt allvaret! :)  Och förresten, bara vi på plusgymnasiet i Kalmar som får skitgod resturangmat varje dag ? ;) 




                               Såååååå snygg han eeeee !! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar