tisdag 13 september 2011

Jag skäms.... (oo

Nu LOVAR jag att jag ska blogga igen, annars får ni slå mig! :) En kompis tjatar på mig om att Han/Hon vill se mer av min blogg så kände mig så himla tvungen att blogga!  :P

Redigerat min blogg igen liite, ;)
Btw, Skolan har kört igång igen och fokuserar fullt ut på den nu i 9:an ! eller jag försöker i alla fall.... :)
Men jag längtar verkligen inte till på måndag då jag ska till tandregleringen och få tandställning :s Och idag blev det ingen skola pga att jag vaknade med världens J**** huvudvärk! :(
Har också lyckats få igång överföringsaken från min mobil till datorn idag så nu kan jag ta kort med mobilen och ladda över dem på datorn som jag inte kunde innan! :)

Här kommer liiite småroliga bilder från min mobil!

Våra underbara Klassföreståndare + extrasak :)


Underbaraste fred! <3


Bordsdekoration från min morbrors bröllop tidigare i somras! :)


Fred igen! :)

 

Och jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar