torsdag 14 juli 2011

Blööööööö!!!! :s

Fy faan vilken vecka det har varit (hitills)! Kommer knappt ihåg någonting av den knappt då men, det har varit mycket skojjsigheter och och lite gott och blandat!

Latidud 57 2011: Ebba och jag hade skitkul, Även hanna. Vi träffade många nära och kära (;), som t ex Emmelie och jimmy!  :D Vi försökte få Dannys autograf men han skrev bara i 20 min, sen skrev han 10 min extra! Tyckte ändå att jag, Ebba och Hanna stod ganska lång fram! När vi var typ 1 meter ifrån så gick han!! :S Blev ganska så pissoff för det, men det gick över sen! Men vi fick The poodles autograf i urringningen, och Jasmine Karas på halsen Ebba och jag! :)


Mojje :)


Dålig bild på Danny när han sjunger "i'm in love with a lover". Skitbra låt!! :D


Jag med The Poodles Autografer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar